Doneer direct Wil jij direct een donatie doen? Dit kan eenvoudig via iDEAL of Creditcard Doe een donatie
Start actie Zelf een actie opzetten? Of deelnemen aan een bestaande actie? Start actie

Win een flight voor 4 personen bij Bernardus Golf in Cromvoirt

Op dit moment lijden er ruim 20.000 kinderen in Nederland aan een spierziekte. Dat is ongeveer net zoveel als een vol voetbalstadion van de eredivisieclub AZ. Er zijn meer dan 600 verschillende soorten spierziekten, waarvan de oorzaak en het verloop vaak onbekend en onvoorspelbaar zijn. De impact van een spierziekte op een kind, het gezin en de omgeving is enorm. De missie van Spieren voor Spieren is om alle spierziekten bij kinderen te verslaan. Stap voor stap.

Omarm jij ook de missie van Spieren voor Spieren?
Mensen die de missie van Spieren voor Spieren ondersteunen en in actie willen komen worden ondersteunt op vele manieren. Met een eigen online actie- en donatiepagina, promotiemateriaal en de inzet van regionale kindambassadeurs kan jouw actie niet meer mis gaan. Organiseer jij binnenkort jouw eigen golfdag, fietstocht, obstacle run voor kinderen met een spierziekte?

Elke Rotary Club die minimaal € 10.000 ophaalt voor Spieren voor Spieren krijgt een gratis flight voor 4 personen bij Bernardus Golf in Cromvoirt! Meld uw actie snel hier aan. Heb je vragen? Bel of app Laura via 06-23365466 of stuur een mail naar laura@spierenvoorspieren.nl.